środa, 19 lutego 2014

Witajcie Kochani :)


Pewnie będzie dla Was sporym zaskoczeniem, że wszystko u mnie w porządku i dalej studiuję HRM. Nie było mnie ponad dwa miesiące, ale chyba po prostu brakło mi weny twórczej. Wiecie, jak to z pisarzami, jak nie czuje to nie napisze. To samo dotyczy blogerów i vlogerów :)



W okresie świątecznym wybrałam się do Polski, odwiedziłam psy i rodzinę, udekorowałam choinkę, kupiłam prezenty i tym podobne. Na sylwestra postanowiłam jednak wrócić do Glasgow, by po trzech tygodniach znów wybrać się do Warszawy. Pewnie dla niektórych wyda się to dziwne, ale z racji tego, iż od połowy grudnia do początku lutego nie ma zajęć, znudzona i zrezygnowana dorwałam bilet lotniczy w bardzo przystępnej cenie i postanowiłam zrobić sobie dodatkowy "urlop". Zajęcia ruszyły dwa tygodnie temu, muszę powiedzieć, że ten semestr zapowiada się na nieco trudniejszy, ale za to krótszy. Ostatnie zajęcia datowane są na 28 kwietnia...


Nie złożyłam Wam życzeń bożonarodzeniowych, nie życzyłam wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku. W takim razie, mogę to zrobić teraz, a czemu by nie, skoro wszyscy składają jednego dnia i się nie sprawdza, to może 19 lutego będzie inaczej? Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)


W ostatnim czasie otrzymałam sporo wiadomości - wszystkim bardzo za nie dziękuję, to zawsze miłe uczucie, gdy można w czymś pomóc i doradzić! Pytania bardzo często dotyczą pracy, zakwaterowania, utrzymania, cen biletów lotniczych, odwiedzania Polski, stosunku zajęć do wolnego czasu, struktury zajęć oraz studiów na poziomie MA (Master's Degree). Zawsze staram się odpowiadać na każdego maila, mam jednak informacje, że niektóre z nich nigdy do mnie nie docierają. Jeśli nie odpisuję przez kilka dni, to proszę o ponowne wysłanie, na pewno postaram się odpowiedzieć najszybciej, jak to możliwe :) Udało mi się zgromadzić kilka kwestii, które powtarzają się dość często i w związku z tym postanawiam zamieścić te informacje dla wszystkich odwiedzających bloga. Ciężko będzie mi się rozpisać w jednym poście, dlatego będę kontynuowała ideę jednego tematu na post. Piszcie, pytajcie, jak zgromadzę wszystko to postaram się to jakoś konstruktywnie poukładać i opublikować. Zaznaczam, że nie jestem ekspertem (a istnieje coś takiego jak ekspert od studiowania w UK??), wszystkie odpowiedzi są bazowane na moim własnym doświadczeniu i wiedzy wynikającej z przygotowania do tematu na długo przed wyjazdem. Sama oglądam dużo YouTube'owych vlogów, blogów i kumuluję informacje, które porównuję z moimi i wyciągam wnioski. Nie jestem fachowcem od powierzchi ziemi, czasem sama zastanawiam się nad odpowiedzią na jedno z pytań, jednak bazując na poprzednim obeznaniu z tematem, wiem jak szukać, gdzie szukać, żeby zaoszczędzić czas i otrzymać rzetelne informacje. 


Dziękuję za uwagę! :)


Aby rozgraniczyć posty, w których gadam, od tych, które zawierają informacje, będę je zamieszczała oddzielnie, by wyglądały estetycznie i były łatwe do odszukania. W następnym opowiem coś na temat pracy w UK. Czy to prawda, że bezczelnie kradniemy Brytyjczykom posady? Ile możemy zarobić? Jak szukać, gdzie szukać, co trzeba posiadać, czego nie należy? Wszystko opowiem w następnym poście! W następnych mam zamiar wspomnieć jak wyglądają studia MA, finansowanie, ile trwają i jak są rozłożone w czasie. Będzie też temat samochodu w UK - ile kosztuje, czy warto, benzyna, choinki samochodowe itp :)


Dygresja...


Chciałabym jeszcze wspomnieć o bardzo ważnym wydarzeniu, jakie będzie miało miejsce 7-9 marca 2014. Chodzi oczywiście o Congress of Polish Student Societies, który organizowany jest w tym roku na University of Oxford! :) Ja się wybieram już 5 marca, a wracam 9-ego. Jeśli chcecie wiedzieć więcej na ten temat, obejrzyjcie promo video, albo wejdźcie na ich stronę: www.polishcongress.org. Na pewno zrobię foto i video relację z imprezy, będzie dużo zdjęć i komentarzy, mam zamiar przeprowadzić kilka wywiadów i zamieścić w postaci filmów. Mam nadzieję, że uda mi się to z powodzeniem, dlatego trzymajcie kciuki! 




Miłego wieczoru lub dnia :)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że w końcu napisałaś i dałaś znać co u Ciebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń